Page 7 - VA10_2017
P. 7

Klantspeci eke
telefonieoplossing
Het Eper advocatenkantoor ECHT Advocatuur heeft onlangs haar infrastructuur geprofessionaliseerd en gedigitaliseerd. Daarin werd ook de telefonie opgenomen. Het kantoor zocht contact met Saylus en kreeg een ‘op maat’ telefonieoplossing, waarbij vast en mobiel zijn geïntegreerd.
Bij ECHT advocatuur zijn de diverse rechtsgebieden en specialisaties ver- tegenwoordigd door een team van vier professionele advocaten, samen met een jurist en drie juridisch ondersteuners. Relatiemanager Dyane Kalvenhaar en kantoormanager Romayke Kleinlugten- beld maken deel uit van dit ondersteu- nende team. “De missie van ons kantoor is het geven van creatieve, praktische oplossingen en een eerlijk en onafhan- kelijk advies. Daarbij focussen wij ons met name op de zakelijke markt. Zo hebben we onlangs een nieuw product op de markt gebracht: Insolved. Hierbij richten we ons het oplossen van schul- denproblematiek van werknemers”, zegt Kalvenhaar.
Intern
Via de Bedrijvenkring Epe kwam ECHT Advocatuur terecht bij Saylus. Kleinlug- tenbeld: “Wij hadden behoefte aan het professionaliseren en digitaliseren van onze infrastructuur en daarbij ook de telefonie. Na het in kaart brengen van onze activiteiten en wensen kwamen we uiteindelijk uit bij Flexus, een hosted telefonie oplossing. Binnen Flexus heb- ben we een mobiele app waarmee je een vast-mobiel integratie hebt. Hiermee ben je intern bereikbaar op mobiel. Dit werkt kostenbesparend, omdat je de collega’s buiten kantoor intern kunt bellen.”
Extern
Maar naast de interne kostenbesparen- de voordelen van deze Flexus oplos- sing is er ook bij de externe telefonie een voordeel waar het kantoor graag
VA-KRANT
Kantoormanager Romayke Kleinlugtenbeld (links) en relatiemanager Dyane Kalven- haar zijn tevreden over de door Saylus geleverde telefoniedienst.
gebruik van maakt. Kalvenhaar: “Onze advocaten bellen tegenwoordig via
een app op hun mobiele telefoon. Zij maken geen gebruik meer van vaste toestellen. Hierdoor zijn zij ook buiten kantoor via een sneltoets makkelijk bereikbaar. Zo kunnen zij ook uitbel-
len via hun mobiele telefoon, waarbij het kantoornummer zichtbaar is om
op die manier hun privacy te kunnen bewaren. De medewerkers zonder app op hun mobiele telefoon kunnen bellen via een programma op hun computer. Zij hebben de mogelijkheid om te bellen met een headset. Dat vergemakkelijkt het noteren van informatie tijdens een telefoongesprek.”
Ser vice
Kleinlugtenbeld en Kalvenhaar zijn zeer te spreken over de samenwerking met
Saylus en de implementatie van het nieuwe telefonienetwerk. “De voorberei- ding verliep per mail en al met al nam het installeren één dag in beslag. Nu verloopt alles soepeltjes en als we af en toe vragen hebben, zorgen ze snel voor een oplossing. Uiteraard heeft de migra- tie heel even gevolgen gehad voor onze werkzaamheden. We waren heel korte tijd telefonisch niet bereikbaar tijdens de omschakeling van het nummer, maar dat was een acceptabele periode en dit hebben wij tijdig kunnen communiceren naar onze cliënten. Al met al zijn we heel tevreden over de dienst die Salylus leverde.”
Tekst en foto: Gerrit Tenkink
DE REGIO CENTRAAL | 7


































































































   5   6   7   8   9